2011-05-23

Ändrade planer..

Det blir jobb frammåt kvällen.. Känns okej, fast jag tycker egentligen inte om att bli inringd samma dag! Hela dagen rasar lixom samman på något vis, även om jag inte hade några planer för kvällen.. Men men tre timmar på coop gör väl inget!

Har varit på byn med min kinkiga lilla kille.. Phu!! Ibland blir man svettig bara genom att försöka få in honom i bilen. Meeeen jag tror att det är tänder som gör honom kinkig. Han går med ena hande i munnen i stort sett hela dagen, och visst kan man förstå att det är jobbigt när det gör ont i munnen?!! Man vet ju själv hur irriterande det är!


Har unnat mig lite hårprodukter! Jag tyckte att jag fick det!  Man måste ju unna sig något ibland?!!! Se hur jag övertalar mig själv.. :)


Har precis lagat mat och röjt undan på diskbänken. Ska ta och fortsätta eftermiddagen med att vika 1 kubik tvätt. :P                               Är väl det som kommer hinnas med idag. Min lilla Alfred sover och det är lika bra att börja så man blir klar nån gång..                                                      


1 kommentar:

Pellfia sa...

Jag unnade mig oxå en apdyr hårspray i lördags och klippningen och slingningen var inte gratis kan jag säga. Huuu... men jag intalar mig att jag är värd det och eftersom jag klipper mig bara en gång i halvåret så kvittar det! ;o) Lyx som jag unnar mig helt enkelt!