2011-05-18

Buzzador...


Jag är en Buzzador. Det innebär att jag ska vara med och marknadsföra produkter, genom att visa, berätta och dela ut prover till vänner och bekanta. För att sedan ta in åsikter och rapportera till buzzador/företaget som säljer produkten. Har just startat min första kampanj som jag blivit utvald till. Nämligen Decubal. Dessa tre produkter testas nu för fullt här hemma och i andra stugor runt om i landet.
Det är som att göra reklam, fast konsumenterna får testa produkterna samtidigt.
Faktiskt riktigt kul!
Jag kan helt ärligt säga att jag gillar dessa produkter!

Ansiktskrämen sjunker in snabbt och är inte klibbig, man känner sig fräsch tycker jag.
Krämen för torra läppar är också att rekommendera!! Den hjälper verkligen, och är inte ett vanligt lypsyl som man "blir beroende av" om ni förstår vad jag menar.
Handkrämen är också bra, men skulle nog nästan säga som min sambo...
-Kräm som kräm.

Hör av dig om detta är något du skulle vilja testa. Har prover kvar än!
Eller varför inte bli en buzzador du också??

Inga kommentarer: