2011-05-16

Snart klippa mig!

Då var några räkningar inlagda för betalning... Föräldrapenning begärd från försäkringskassan och skafferiet rent och fint och ordnat!
Fy va trökigt det är det det administrativa! Jag begär föräldrapenning vecka för vecka eftersom jag aldrig vet exakt hur och om jag kommer att jobba. Då slipper jag ju ändra och krångla sen. Men nu är det gjort som sagt för en liten tid framöver.

Snart kommer Sandra Nielsen hit och ska passa Alfred, medans jag ska till frissan och klippa mitt svintoliknande sk. hår. Ska bli så otroooligt skönt!
Fattar inte varför jag alltid låter det gå så lång tid mellan klippningarna.... Hmm..
Denna gången ska jag nog boka en tid i förväg! Så jag slipper få svintohår till nästa vända!! ;)

Nä nu ni ska jag fixa till mig lite och göra ordning mellis till lilleman.

Inga kommentarer: