2011-05-15

Rent Hus!

Har städat, skurat och rensat bort en massa skrot idag, men det syns knappt... Varför? För att vi har luckor på våra köksskåp.... Men de enda skåpen som återstår att få en rengöringsbehandling nu är skafferiet och städskrubben. Men i dag vill jag inge mer. Har hållit på sen efter frukosten. Men det blir rent också. Spisen fick sig en rejäl omgång!

Det var som så att jag träffade på en liten Fläskänger igår och har sedan dess skurat skåp och lådor. Jag misstänker att de kommit via kattmaten??  Men det är det ingen som vet.. Jag tycker det är skit äckligt! Känner mig som städtanterna i "Rent hus" - Marlene och Marie-Louise....
Här finns ingen plats för några fläskängrar inte!!

Det enda positiva är ju att det blir lite mera ordning och reda... (ett tag ialla fall) och att jag rensat bort en massa skit som vi aldrig använder i alla fall.. :)
Nu ska jag hoppa i säng!
Goo Natt!

Inga kommentarer: