2011-05-02

Tjo!

Ska väl dra en liten truddilutt om helgen... Har jobbat fredag lördag och söndag.. Så har väl inte hänt allt för mycket.
I lördags var det ju som sagt Valborg, och när jag anlände hemma efter jobbet, var maten klar och våra grannar på plats :) Efter det blev det läggdags för Alfred och vin för mig tillsammans med sambon och grannarna. Kvällen slutade med att jag, Fredrik, Gröda och Marielle satt på ljugarbänken framför våran grill, eldade frös och ljög om allt! :D
Tycker det va riktigt trevligt!! Och ja jag var lite seg i kolan på söndagsmorgonen, men det gick bra ändå!

Idag har jag och Alfred haft en riktig utflyktsdag. Vi tog en promenad ner på byn, till lekparken vid kommunhuset, åkte rutchkana och gungade. Så gjorde vi ett besök på håkanssons där Alfred åt lunch. Sen en promenad runt träkol och ängarna, så Alfred somnade. Så gick vi hem till Tesse och hälsade på. Nu har vi kommit hem efter en promenad med Tesse. Ska ta och hänga en tvätt. Så får vi se vad som händer resten av kvällen.

Over and out!

Inga kommentarer: