2011-05-19

Dagen idag

Den här dagen började med ett besök hos Maria och Signe.. Vill tacka för en jättetrevlig förmiddag!! :) Och tack för blomman och lotterna, de va verkligen inte nödvändigt!! Tyvärr så blir det inte nån thailandsresa nu Maria, men ska prova att vinna på travet i helgen :P

Alfred och Signe lekte och busade. Kan inte förstå vart tiden tar vägen! Jag tyckte det var nyss vi satt där med magarna i vädret på föräldragruppen och nu snart två år senare, leker Alfred och Signe att de lagar och bjuder på mat. <3 Snart pratar de också (så man förstår).
Ja helt otroligt att tiden går så fort.
Är så glad att jag träffat och lärt känna er! Det hade nog aldrig skett om det inte vore för Alfred och Signes ankomst.

-----------------------------------------------------------------------
Eftermiddagen har spenderats med att vika tvätt, laga mat och damsuga. Kanske låter som en enkel match, men här hemma får man sällan dammsuga ifred... Ibland knappt ta ut maten ur ugnen. Men nu är det gjort i alla fall.
Ska ta och diska undan, sen tänker jag inte göra något mer idag!
 Imorgon är det ett stängningspass på jobbet igen. Så får vi se va helgen har att erbjuda!

1 kommentar:

FALL MARIA sa...

Attans! Jag som ville utomlands! ;) Ja tänk va stora våra älsklingar har blivit! Vad tråkigt livet hade varit utan dom! Våra vägar hade nog aldrig korsats om dom inte kommit till världen!? Jag är så glad att jag träffat er också! Det känns så fantastiskt att få vara med och se Alfred & Signe utvecklas och bli små egna individer med egna viljor! KRAM PÅ ER!