2011-05-17

Förändring är farligt!!

Du anonyma som kommenterat att jag va finare förut...
Vem du än är så har du rätt att säga vad du tycker. Men det är jag som ska leva med frillan och inte du, så jag får ursäkta att jag går runt och är så ful, gammal och ofräsch i din närvaro från och med nu då. :P

Förresten.. typisk coop-frisyr??? Ha ha ha!! Har aldrig sett Dan, Susanne eller Britt-Marie i denna frillan. och de har ju ändå jobbat där ett tag.... Men ok, om du säger det så. Bra att passa in på jobbet! :P

Jag tyckte det va kul med lite föränding, än att se ut som jag alltid gjort..  Våga prova något nytt och förändra sig lite. Du får stå ut med att se mig så här.
Jag gillar det i alla fall!
:)

6 kommentarer:

FALL MARIA sa...

GUDARS VA ARG JAG BLIR! Personliga påhopp är det värsta jag vet! Dessutom måste det vara ett riktigt fegt kräk som kallar sig anonym och inte vågar stå för vad han el hon tycker och tänker!

JAG tycker iaf att DU blev jättefin i håret! <3

Anonym sa...

Haha! Jag tycker i alla fall att du vart skitsnygg i håret och inte åldrades du heller! :)
/Sandrew

Pellfia sa...

Heja Cicci!!!! :-)

madde sa...

Åh vad drygt med anonyma kommentarer, vet precis hur det är, kör zumba hemma i min ensamhet så ingen kan se mig ;)
Kram

Jessica koivu sa...

Jag tycker oxå det vart skit snyggt!=D

Mona sa...

Jag tycker me att du blev skiiit snygg i håret. Fy vad trist med människor som INTE kan stå för vad de skriver!

Kram på dig!