2011-05-04

Hänga på låset till komsum idag då..

Idag ska jag och Alfred till konsum och hänga på låset klockan nio.... Har äntligen kommit på va vi ska bjuda på idag när Hanna, Sigge och Arvid kommer och eventuellt Maria och Signe.. Varma mackor ska det bli, men det fattas lite grejer som vanligt..
Det är våran förmiddag. Besök. Ska bli kul! Tackar för uppehåll idag så va kan vara ute och leka lite!!
I eftermiddag blir det sim i Äppelbo. Fullt inrutad dag alltså
______________________________________
Igår kväll fick vi besök av Tesse, Linnéa och Linus. Trevligt! Som sagt är jag så glad att jag har så underbara och härliga vänner! Man kan inte säga det nog många gånger!! :)

Gjorde ett träningspass senare.. ca 5,5 km mätte jag upp det till.. Kändes jättekul att jag orkade tom lite längre den här gången! Det tar sig sa mordbrännarn. :P


Ska duka undan frukosten och klä på oss här. Sen ner och invänta att affärn ska öppna.... ibland skulle man behöva ett 7eleven i Vansbro!

Häpp!

Inga kommentarer: