2011-05-16

Nya frillen

4 kommentarer:

Pellfia sa...

Ser bra ut ju! :)
Jag är oxå usel på att fixa håret... nu är det nog 5 månader sedan jag klippte mig senast. Men nu till helgen så!! Längtar! :)

Anonym sa...

Åh nu kommer du tycka att jag är elak och dum i huvudet och det får jag leva med, men jag måste säga ( och det gör jag för att vara snäll,tro det eller ej) du åldrades precis en hel massa år, minst tio. Och om man googlade coop-frisyr så skulle din frisyr komma upp, inte bra. Däremot så måste jag säga att du var skitsnygg innan!, säkert inte i svintohåret du beskriver men till exempel på den här bilden i din presentation på dig och dina killar. Ung, fresh, snygg morsa. Ber om ursäkt om jag sårade dina känslor (du verkade så nöjd) men hoppas att du förstår vad jag menar.

Anonym sa...

Det blev hur bra som helst!

Pellfia sa...

Men ursäkta, vilket pucko som har skrivit här och anonymt dessutom! Så fantastiskt fegt och omoget. Jag hoppas verkligen Cicci att du inte tar åt dig ett endaste ord av det människan skriver, för det är rent crap! För det andra hoppas jag vid min Gud att denna människa inte är någon som du behöver umgås med. Vi behöver inte tycka att människan i fråga är elak eller dum i huvudet, det räcker väl med att vi bestämmer att personen inte är så intelligent helt enkelt.

Jag tycker du blev snygg i håret och vad Coop-frisyrer anbelangar så är det verkligen ingen sådan. Då finns det andra Coop-anställda som kan bära den epiteten bättre!

Kram på dig världens bästa snygg-Cicci!

Ann-Sofi Larsson, Sollentuna