2011-06-05

Dagens händelser

Idag blev det en soft dag med lite nödvändiga sysslor utförda!
Efter frukost tog jag och Alfred en promenad runt byn, stannade vid "lekparken" (medborgarhuset) och Alfred åkte rutchkana och gungade lite. Så gick vi och sa hej till farfar innan Konsum öppnade och vi kunde handla det vi skulle.
När Alfred sov middag passade jag på att rensa mina rabatter.. något jag inte gjorde förra sommaren över huvudtaget... Men nu är det gjort och det blev jättefint!!!
Nicke, Mattias gamla jobbarkompis kom hit och hälsade på. Han bor i Colombia men är nu tillbaka ett tag i Sverige för att jobba lite. Trevlig Prick!
Så har jag Mattias och Alfred tagit en cykeltur med ett besök hos farmor och farfar, sen hem och laga kvällsmat.
Efter att Alfred somnat ikväll cyklade jag iväg till Eljusspåret och sprang två varv på "vanliga" spåret. SKÖNT var det efteråt! Jag gillar verkligen Eljusspåret! SÅ skönt underlag att springa på och så fridfullt i skogen!
Nu är jag duschad och klar för kvällen. Blire inte mycket mer gjort idag!
See you!

Inga kommentarer: