2011-06-03

Livsnjutaren...

...som i reklamen har jag knäppt en Mariestads och agerar livsnjutare!

Det var full rulle på jobbet idag. Jobbade 10-14, kort pass, satt mestandels i kassan. Hann plocka upp lite varor också.
Väl hemma hann jag äta en sen lunch innan Alfred vaknade. Vi har varit ute och han har invigt sin pool för i år. Snacka om värme alltså! Men jag klagar inte! Det är riktigt skönt!
Febern är i alla fall borta nu. Skönt det!
Jag och Alfred tog oss en cykeltur ner till Cyckel och sport och införskaffade nya däck och slangar till min kärringhonda. Bakdäcket small ju här för någon vecka sen, och framdäcket ser ut att kunna göra det samma vilken dag som helst.
Mattias håller just nu på att byta åt mig. Snäll han är! Hade jag gjort det själv hade det tagit otroligt låååååååååång tid, om jag ens någonsin skulle blivit klar?!?!??

Så har vi grillat i värmen. Lyxade till med Entrecote och Biff.. med klyftpotatis, tsatsiki och grönsallad. Jag åt dock grillad zuccini istället för potäter.

Alfred har somnat efter en rätt gnällig kväll. Jag ska inte göra mycket mer nytta idag.. Kanske plocka ur diskmaskinen...

Jobb i morgon igen. Ska stå i spelhörnan halva dagen. Kom och köp en lott vettja eller varför inte en andel på V75??
Nä ska ta å se om maskinen diskat klart nu!
Hejja!

Inga kommentarer: