2011-06-13

Lite smått och gott

Har varit ute på en springtur nu på kvällen. Så jäkla skönt och välbehövligt det var!!!

Skulle klippa gräset idag, men just som jag plockat undan allt skrot från gräsmattan så kom ett skyfall och jag och Alfred gick in och målade med vattenfärger och kritor i stället. Alfred smakade lite på kritorna också. Tur de är giftfria!

Har besökt bästa Kristin idag. Pratat lite skrot och druckit lite kaffe. Det va ett tag sen!

Har inga större planer för veckan... Bara kalas för grannpojken Emil och sen jobb på fredag.
Saknar verkligen att gå till Kyrkis! Det tror jag Alfred också gör. :)
Men jag tycker att vi aktiverar oss ganska bra ändå!
I söndags åkte jag Mattias och Alfred till Annas Café i Nås. Riktig mysfaktor därinne! och så en bra lekhörna för barnen! Alfred gillade billådan enormt! ;)

Nä ska ta och fixa lite smått och gott..
Smider planer.. Ja ja hej och hejdå!

Inga kommentarer: