2011-06-10

VI VA NIO C ALLIHOPA!!

Det är en speciell känsla i luften idag.. Skolavslutning! Min lillebror Mathias går ur nian idag.. Vi har precis kommit hem efter att ha sett han och hans kompanjoner åka iväg med traktorn.
Tänk att även om det gått 11 år sedan jag gick ut, så behövde jag bara titta på niorna för att veta exakt hur de känner idag! En stor glädje blandat med tårar över att de nu ska gå skilda vägar.. Pappersnäsdukar och rosor :)
Hoppas ni får en riktigt rolig kväll i Leksand och LYCKA till i framtiden!

Här kommer 9C:arna ut ur skolan.

Min lillebror Mathias.. En gång i tiden var det BARA Storasyster Cecilia som gällde.. De va tider det! :)

Jacub och Mattias ett radarpar sedan dagis tror jag :)

Mathias vid sin textskylt

En lite suddig bild på Alfred, mig, Mathias och mamma/mormor Eva

Min fina lillasyster Sandra

Äntligen ombord!!

Alfred betraktar det hela fårn cykelsitsen

...och så bar det iväg ut i livet... få se vad framtiden har att erbjuda!

Inga kommentarer: