2011-06-16

Strålande dag.. än i alla fall!! :D

Dagen har börjat strålande, hoppas på en fortsatt sådan dag!!!
Vi ska snart packa en liten väska och bege oss till Nordanåker, hem till Maria och Signe för en playdate eller vad man ska kalla det. Hanna, Sigge och Arvid, Kristin och Miranda och kanske också Linda och Hilda kommer dit. Ska bli så kul!! Tror jag Alfred också tycker! Han behöver få leka av sig lite med massa barn!!
Tror att han kommer gilla att börja på förskola i höst! Märks verkligen att han börjar få ett lekbehov med andra barn!

I eftermiddag ska jag göra ren vår komposttunna.. Den va så otäck! Synd att det inte var tömmning av den andra också, så man fick båda rengjorda på samma gång!!! Så det är var jag och våran granne Mattis kommer syssla med idag skulle jag tro.. (han skulle också göra ren sina sa han här om dan)

Nä ska ta och leta rätt på lite kläder, om jag nu har några kvar??!! ;)
Så dra en kam genom håret och försöka få på lillgossen lite kläder också.

Inga kommentarer: