2011-06-15

Sanningen om min byrå som svämmar över...

Sanningen är den, att man måste slänga lite kläder/ge bort och inte bara köpa nya... För det får inte plats hur mycket som helst i en byrå... Jag vet om detta, och undrar varför jag ALDRIG tar tag i saken då???
Måste göra det nu! För vissa saker som ligger där i kommer jag nog troligen ALDRIG använda igen, om man nu skulle komma i dem igen.. Man vill ju köpa nytt i så fall ju!?!!
Och vissa saker är förstora.. mammakläder.. varför ligger det fortfarande i lådorna????? Hallå hur längesen var det inte jag hade Alfred i magen lixom? Nej nu är det dax för lite skärpning och ordning och reda!!
Bara jag får baken ur nån gång så kanske det blir gjort.. Risken finns ju att det kommer sparas en hel del i alla fall. Borde nog kanske be Kristin komma hit och peppa mig att slänga lite skit!!

 Uppdaterar vid senare tillfärlle och berättar hur det går! ;)

Inga kommentarer: