2011-03-04

Är magen glad?

Jag börjar mer och mer tro på att jag blivit laktosintolerant.... Även om jag tycker att det är konstigt att jag gått i 26 år utan minsta fel, och så helt plötsligt får jag magknip bara jag ätit pannkakor gjorda på vanlig mjölk... Ja ja.. det är väl så då. Pappa är tydligen lika. Tack för tipset att prova laktosfri mjölk! Nu håller jag mig till den!
Jag säger som Gustav Svensson i filmen om Svensson svensson:

-Är magen glad, då är också människan glad!


ja det är nog faktiskt så! Tänk va jobbigt livet blir när man inte mår bra i magen!

2 kommentarer:

FALL MARIA sa...

Jag börjar fundera på detsamma.. har mått dåligt i stort sett hela den här veckan. Funderar på om jag ska börja utesluta nånting i min kost.

Lina sa...

Det dryga är ju att den laktosfria är dubbelt så dyr, blä! Jag måste också kör på laktosfritt, om jag äter för mkt laktos så får jag magknip så kan inte kan stå och en uppblåst mage så jags er gravid ut, inte kul!