2011-03-05

Nä, min mage vill inte vara glad...

Natten till idag gick jag ner vid tvåtiden.... Höll till på toa/soffan... trevligt? Nä inte ett dugg!!
Så det blev inget jobbande idag. Men i morgon ska jag JOBBA!!! Jag är så trött på det här nu! På måndag tänker jag ringa doktorn och höra va de har att säga!

Har mått hyfsat resten av dagen, om än lite trött. Det tar på krafterna att hålla låda och inte kunna sova på natten!

Nu sitter jag och tittar på melodifestivalens andra chansen, i mina nya supersköna yogapants som Mattias hämtade ut på ok bland alla vasaloppsturister... Händer inte mer än så för min del! Väldigt tråkig dag.. Men man ska väl ha några sådana i livet också. Tur jag har världens bästa killar i min närhet! <3 Vad vore livet utan er?

Tycker Alfred är så duktig som nu somnar själv utan gråt!

1 kommentar:

Pellfia sa...

Fy vad trist med dålig mage! O man mår verkligen pest när magen krånglar. Funkar inte magen funkar man som sagt inte alls...

Synd att vi inte kunde träffas i helgen, men det var ju inte bara du som var krasslig... tror alla var krassliga på ett eller annat sätt. :-(

Sköt om dig!
kram
Ann-Sofi