2011-03-25

Min fredag igen

Då var det dax för att jobba min schemalagda fredag igen då. Tiden går fort! Idag är det löning igen så jag börjar förstå varför Anna valde bort just denna fredag i månaden.. Hmm... Närå, de spelar absolut ingen roll. Tycker det är bra med lite fart och fläkt för då går tiden snabbt!


Igår fyllde ju Moster lilla Nelly 3år!! Grattis!! Glömde skriva det i mitt inlägg igår, men jag pratade med lilla/stora tjejen på telefon igår. Hon berättade att hon bland annat fått ett paraply med "Hello Kitty" på. Det är de som gäller nu. :) Så sjöng hon en sång:


Bä bä vita lamm gick på restaurang
Vet du va han gjorde? Bajsa under bordet!


Det va hennes bästa sång sa hon! Gullunge!





NELLY









Jag var hem till Tesse och Matte igår på min lilla promenad. Fick hålla en liten liten Linus, hur go som helst! :) Vilken fin lite kille de fått alltså! Mys!!
Alfred och Harry tittat på tåget så här på morgonkvisten.
Over and out!!

Inga kommentarer: