2011-03-14

Friska måndag!


Idag är det åter måndag, åter vardag och vi är friska!! Så vitt jag vet i alla fall!!!

Gårdagen bestod av en "hälsa på turné", som startade med ett besök i Gruvan hos Inez och Stig. Där bjöds på kaffe och fika. Alfred busade och sprang runt.
Så styrde vi bilen mot Zetterlundsgatan 4, farmor och farfar. Där Alfred åt lunch och så bjöds det på fruktsallad.
På väg hemdärifrån somnade Alfred i bilen, bara att lyfta över honom till vagnen.
Jag gick till Kristin och lilla Medea på eftermiddagen. Mattias och Alfred stannade hemma. De va skönt att få umgås lite ensam om man säger så. Syta bebis.. Jag fick ge henne en flaska! Myyys!
Annars hände inte mycket mer igår. Såg på filmen "Bröllopsfotografen" på fyran. Nu får jag banne mig sluta se på film som slutar så himla sent! Man får ju inte sovmorgon i alla fall.. Här vaknar vi vid 6tiden vare sig det är vardag eller helg. I kväll ska jag lägga mig i tid!! Senast kl 22!! Alltså hinner jag se "en unge i minuten", för det kan man ju bara inte missa.. :)
Idag ska vi leta rätt på alla biblioteksböcker som blivit några dagar försenade pga magsjukan.. Blir nog en tur dit på em. Så blir det promenad med Kristin och Medea i 11-11:30 snåret.
Annars inga större planer.. Har min "att göra lista" och borde börja beta av den! Kanske blir det målning i kväll av de sista listerna i tvättstugan. Vi får se.
Nä om man skulle ta och checka av lånelistan då, så man får med alla böcker!

Inga kommentarer: