2011-03-01

Har börjat måla!

Idag blir det kyrkis! Har precis diskat av efter vår nuförtiden filmjölkskladdiga frukost.. Skeden går bra ett tag, sen är det nävarna som gäller!

Igår tog jag och Alfred en förmiddagspromenad och efter den var det dax för lunch och middagslur för A. Jag började måla när han somnat!! Ska fortsätta idag om jag hinner till. Tänkte ta en promenad när han somnar efter lunch idag, så vi får se hur mycket tid det finns kvar när vi anländer hemma igen.
Va hände mer igår då?? Ja det lagades fisk och potatis.. Vi tog en tur med pulkan och postade ett brev/paket vid "Gretas"
Jag tog en långpromenad ensam på kvällen medans Mattias kvällade och la Alfred. Det var väl det hela. Man hinner inte mycket på en dag. Tycker tiden bara flyger iväg!

Ja dagen ser ut ungefär som igår skulle jag tro, fast jag har tänkt gå å träna eller simma ikväll om jag har klartecken från Mattias. :)
Få se när han slutar..

Inga kommentarer: