2011-03-16

Slut för idag!





Ja det kan man säga att jag är!! Har varit full rulle hela dagen. Vi åkte till Granngården och köpte massor av kattmat, så nu ska de två klara sig ett bra tag. Så var vi ute en stund när vi kom hem igen, så in och åt lunch. Alfred var trött och somnade snabbt i vagnen efter maten.

Fruktstund på köksoffan

Då passade jag på att dammsuga hela huset. Det va jätte trökigt, men nu är det gjort iaf.
Så packade jag väskan till dagens återsim och så vaknade Alfred.
Vid det laget kändes det som att jag skulle kunnat lagt mig och sovit en stund, men icke!


Äter lunch själv

Så på eftermiddagen åkte vi alltså på återsimmet. Och efter det är jag kabbslut! Nu ska jag plocka ur en diskmaskin och sen titta på premiären av Grey`s! Sen är det Go natt!
I morgon blir det kyrkis, "första hjälpen del 2" och så eventuellt storhandling..



Våfflor till mellis idag!

Inga kommentarer: