2011-03-24

Idag

I morse har vi testat ett par "springskor" eller va de nu kallas,, mina småsyskon sa springskor när de va små, så jag kallar dem så. :) De passar utmärkt och är tänkta att användas när det torkat ute. Tack Charlie! Dina gamla dojjor kommer väl till pass! :)
Alfred tyckte det var lite konstigt med lågskor... Men det blir nog skönt när man kan springa lite mera fritt ute sen!
Vi har varit på kyrkis idag, där vi testat toaletten med en sån där barnsits. Ska nu ta och beställa en hit hem, för jag antar att de inte finns att köpa nånstans här på byn?! Eller?? Nån som vet? Så här kul kan det i alla fall vara att sitta på toa!

För alla er som missat det.... Våren är här!!! Våran backe är is och snöfri! Välkommen upp på en kopp kaffe vettja! ;)
Alfred sover middag och jag har läst ett kapitel ur min bok som kom med posten idag! Ska ta och grejja med nått nu innan han vaknar, vilket nog kommer hända innom en snar framtid.
Så då går vi nog ut och skrotar lite på gården!


2 kommentarer:

Pellfia sa...

Kul att se att kläderna kommer till pass! Nu är det bara att sätta igång och springa! :)
Tror jag har med mig några luvjackor hem nästa gång som Charlie har växt ur.
Ha det! Kram från Sollentuna

Elwira & Majas Mamma sa...

Vi köpte en helt ny toaring på coop i borlänge, den hade en vuxen ring o en barn ring i ett, jätte händig :) Ett tips bara :) Duktig Alfred är!